A peace of my Heart

welcome

Didžiausia vertybė, kurią žmogus gali įgyti, yra stebėjimas, ir jeigu tas retas reiškinys “gyvenimas” verčia jį stebėtis, tuo jis turi ir pasitenkinti. Daugiau niekas jums jau nieko negali duoti ir nereikia nieko daugiau ieškoti. Tai galutinė riba. (Alanas Watsas)

Naudingi dalykėliai buityje





3 komentarai (-ų):

...VitDeko... rašė...

nu ko tik siam pasauly nesugalvojama :D na man tai tokiu zirkliu picai ir lenteliu pjaustymo tai tikrai reiktu :) palengvintu buiti :)

Miele rašė...

:)) Joa.. man ir labiausiai patiko lentutės ir žirklės picai. Aš dar norėčiau to... am... net nežinau kaip pavadint... to daikto bulvėm skust :D Ir kištukai gerai pritaisyti :) Nesimėtytų ant grindų ;)

Neringa rašė...

O man labai patiko ta raudona lova-sofa. :) Labai žaisminga ir primena man ateivį. :D
Dar balta kėdė-kopėtėlės - jatau, kaip imčiau tokį dalyką.:)
Na, ir dar vienas pavydėtinas gėris - laidų kištukų laikiklis. ;)

Rašyti komentarą