A peace of my Heart

welcome

Didžiausia vertybė, kurią žmogus gali įgyti, yra stebėjimas, ir jeigu tas retas reiškinys “gyvenimas” verčia jį stebėtis, tuo jis turi ir pasitenkinti. Daugiau niekas jums jau nieko negali duoti ir nereikia nieko daugiau ieškoti. Tai galutinė riba. (Alanas Watsas)

Susipažinkite, Dionėja


Namuose apsigyveno naujas gyventojas. Susipažinkite - Dionėja. Lietuviškai netaip egzotiškai skamba - jautrusis musėgaudis :)
Tai mažas gražutis žalias ir truputėlį piktas augaliukas. Minta jis musytėmis arba vorais. Na, arba kitais mažaisiais vabzdžiukais. O kadangi pas mane jokių musių nėra, tai tenka jį maitinti - musių lervomis (dzikais). Taip taip! Žinau, baisiai šlykštu... Vis dar purtausi maitindama jį pincetu... Bet.. O ką daryt, jei jis man toks gražutis? :)

Šis augalas nėra vienintelis toks. Yra nemažai jų rūšių, tačiau mane sužavėjo savo spalva - tokia vasariškai žalia :) Be to, jei gauna pakankamai saulės šviesos, viduriukai parausvėję. Labai gražu. Mano Dionėja tokia kaip nuotraukoje. Nuotrauka, gaila, bet ne mano. Šiuo metu ji dar labai silpna ir apvytusi :( (parduotuvėje negavo saulės šviesos, bet vėliau jis atsigaus, tada galėsiu pasirodyti ir savąją Dionėją).

Kaip vyksta maitinimas, galite pažiūrėti ir čia


4 komentarai (-ų):

Neringa rašė...

Tiesiog negaliu neparašyti, šis tavo naminis augalas-gyvūnas man vis iš galvos neišeina. Ojojoj, kaip man būtų šlykštu ją maitinti, kad ir kokia graži :) Nors kokiam kaime, tai ji butų itin naudinga - visas muses surytų :) Būtinai parodyk, kai atsigaus, savosios dionėjos foto ;)

Miele rašė...

Aga, kaime jos labai naudingos ;) Manoji kažko nestiprėja :( Labai labai viliuosi, kad atsigaus...

Gabrielė rašė...

Laba, šiandien nusipirkau Dionėją, nes jau senai apie ją svajojau. Apie priežiūrą pasikaičiau internete tik neradau, kad butu parašyta apie jos laistymą. Tai va norėčiau sužinoti kaip tai daryti. Labai ačiū iš anksto. :)

Anonimiškas rašė...

rekia laistyti arba distiliuotu arba lietaus vandeniu, ziema kai idedi saldytuva laistyti kas 10 dienu paprastai kas 3d

Rašyti komentarą